
آدرس:
- شهریار،بلوار آزادگان، شهرک مخابرات، خیابان شریعتی، بین امام رضا و گلبرگ، لوازم خانگی صدرا لوکس
سوالات متداول
آیا محصولاتی که دریافت میکنم دقیقا مانند تصویر هستند؟
بله . چون که تمامی تصاویر سایت ما دقیقا از روی همان محصول گرفته میشود
کجا میتونم مراحل سفارش و جزئیات رو ببینم؟
تو تمامی صفحات سایت در ناحیه کاربری میتونید تمام جزئیات مربوط به سفارشات و پرداخت هاتون رو مشاهده کنید
شرایط مرجوعی کالا به چه صورت است؟
برای پروسه مرجوعی کالا برای کالا هایی که قابل مرجوعی هستند با واتساپ مدیر سایت هماهنگ نمایید
روش های ارسال کالا به چه صورت میباشد؟
ارسال کالا در فروشگاه صدرالوکس بسته به ابعاد و نوع محصول به چهار روش زیر به انتخاب خریدار در صفحه تسویه حساب صورت میگیره.
- پست پیشتاز
- تیپاکس
- پیک (ویژه شهر تهران)
- باربری
هزینه ارسال چقدره ؟
- در روش ارسال توسط پیک، هزینه ارسال براساس تعرفه اسنپ و یا تپسی می باشد، که بستگی به فاصله فروشگاه تا موقعیت شما و زمان ارسال می باشد.
- در روش ارسال توسط پست، هزینه ارسال براساس وزن و ابعاد بسته محاسبه میشود که برای اطلاع دقیق از هزینه ارسال، سفارشات خود را به سبد خرید اضافه کنید و در صفحه صورتحساب پس از وارد کردن مشخصات و آدرس، هزینه ارسال به شما نمایش داده میشود.
امکان ارسال فوری در تهران وجود دارد؟
مشتریانی که در تهران هستند با انتخاب روش پیک در صفحه صورتحساب، میتوانند با انتخاب بازه های زمانی 11 تا 14 و یا 15 تا 18 سفارشات خود را همان روز تحویل بگیرند.
همچنین در صورتی که نیاز به ارسال خیلی فوری دارید طی تماس تلفنی به فروشگاه اعلام کنید و 30 دقیقه پس از ثبت، سفارش شما ارسال میگردد.
اگر محصول خریداری شده تو مسیر آسیب دید چیکار کنم ؟
- آسیب یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و ...) باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تماس تلفنی و یا واتس اپ به مدیر سایت اطلاع داده شود. پس از بررسی، کالای شکسته مجدد ارسال خواهد شد و یا در صورت عدم موجودی وجه واریزی به حساب خریدار عودت میگردد.